Mijn eerste reis - Reisverslagen van Samantha Jongkind - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Samantha Jongkind - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het aftellen is begonnen, de zenuwen zijn er nog niet -als ik er niet te veel over nadenk- ik heb vooral veel zin in lekker vrij zijn en van de zon genieten.

De laatste voorbereidingen worden nu getroffen, vaccinaties zijn gehaald, DEET en zonnebrand creme, reisdagboekje en een pen liggen klaar. Nu nog iets om het in te doen.

De reis is grotendeels gepland, locaties die ik ga bekijken zijn uitgekozen. Het enige dat ik nu nog moet doen is bepalen hoe lang ik overal blijf.

Maleisie, here I come!

Recente Reisverslagen:

07 September 2013

Final Destination

06 September 2013

Paradise hotel

03 September 2013

Thailand... raar land

02 September 2013

Eiland hoppen

27 Augustus 2013

Thailand travels...
Samantha

Leuk dat je even komt kijken! Ik ga een maandje door Malesie reizen en op deze site kan je lezen wat ik allemaal mee maak en doe.

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6813

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 08 September 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: